Comunicacions

En aquest apartat podeu trobar totes aquelles comunicacions, que amb l'autorització dels seus autors i autores, van ser presentades durant les jornades d'investigació "Passat, present i futur dels estudis de joventut. 30 anys d'estudis de joventut a Espanya".

Juventud, vivienda y precarización en la Comunidad Autónoma del País Vasco (Carbajo, Diego)

Descubriendo fortalezas en los jóvenes (Blasco, Anna; Alsinet, Carles; Torrelles, Cristina; Jordana, Norma)

La participació i la implicació universitària dels estudiants de grau de la UB (Ávalos, Abel; Sánchez, Joan Manel; Xaubet, Hèctor)

El cuerpo y su ausencia: escenario y contenido de la comunicación de los jóvenes (Bunes Portillo, Micaela; Blesa Aledo, Belén; González Báidez, Ana; González Ortíz, Juan José; Pintado Giménez, María del Mar; Tornel Abellán, María)