Celebrem el V ANIVERSARI del SYMPOIUSM grafica
Ens complau convidar-vos al V Symposium grafica, QUINTA TROBADA ACADÈMICA DE RECERCA EN DISSENY GRÀFIC que es celebrarà els dies 4, 5 i 6 de setembre de 2019 a la seu de l'ESCOLA SUPERIOR DE RELACIONS PÜBLIUQES DE BARCELONA (ESRP); Escola adscrita a la Universitat de Barcelona. 
 
Està especialment adreçat a professors, estudiants i investigadors del disseny gràfic i creativitat publicitaria, i és per això que animem a participar-hi. Podrà fer-ho en qualitat d'assistent o també, si així ho considera oportú, en qualitat d'assistència amb presentació.
Les aportacions acceptades al Symposium (siguin en format d'article científic o assaig) que superin els criteris de qualitat i la doble revisió cega, podran ser publicades a grafica o bé, a qüestiones publicitarias, si així ho manifesten els autors.
En qualsevol cas, totes les ponències seran publicades amb la documentació del Symposium en el seu llibre d'actes.
 
El V Symposium grafica està  per el grup Recerca en Estratègia i Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Ramon Llull; el Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques GRP de la Universitat Autònoma de Barcelona; el Grup de Recerca en Projectes de Disseny Gràfic de la Universitat de Barcelona i compta amb la col.laboració del  Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya i del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. El Symposium grafica és una iniciativa per la dinamizació de la investigació a través de les revistes científiques grafica i  la revista científica questiones publicitarias.
 

Els 2 temes als que es poden presentar comuniciacions son: DISSENY GRÀFIC i CREATIVITAT PUBLICITÀRIA

1. DISSENY GRÀFIC, els seus àmbits, la seva pedagogia i exercici, la seva influència en els públics, i qualsevol aspecte que pugui incidir en la seva activitat.

2. CREATIVITAT PUBLICITÀRIA, qualsevol dels temes d'interés de la revista científica "questiones publicitarias" i, molt especialment sobre creativitat publicitaria.

Les presentacions hauran d'enviar-se a la revista grafica o a questiones publicitarias (tot depenent del panell al que s'opti: DISSENY GRÀFIC o CREATIVITAT PUBLICITARIA, respectivament)  abans de l'1 de juny per poder seguir el procés de revisió doble cec. Per això serà necessari seguir les instruccions com s’indica en la inscripció al symposium.

 

> Les 2 MODALITATS de COMUNICACIÓ que poden presentar-se són: COMUNICACIONS ORALS i COMUNICACIONES POSTERS 

> Comunicacions ORALS

Serà necesari enviar el text complert per iniciar el procés de revisió per parell a una de les dues revistes científiques de referència "grafica" o "questiones publicitarias" i seguir les directrius pels autors.

El temps permés per una comunicació oral es de 10 minuts.  Las comunicacions aceptades per a la seva presentació oral seràn agrupades pel comité científic en las meses temàtiques proposades en el SYMPOSIUM.

> Comunicaciones PÓSTERS nova MODALITAT

Aquesta modalitat està pensada per la difusió dels treballs dels estudiants i de la tasca docent. Per axiò, va dirigida als docents i a estudiants de qualsevol àrea de disseny gràfic, de la publicitat o de less relacions públiques, per tal de poder difondre els seus treballs. 

Els posters haurpan d'instalar-se el dia d'inici del Symposium i seran exposats durante els dies del Symposium. Per això, l'organizació habilitarà l'espaci adequat.  També hi haurà un temps reservat per tal que els autors puguin explicar el seu treball als participants del symposium.  

El poster ha de tenir una dimensió de 60 x 80 cm. (format vertical i imprés en paper mate).

NOU > CONVOCATÒRIA I PREMI GRÀFICA Al reconeixement a l'autoria de l'article amb major repercussió i transferència acadèmica entre els articles publicats durant els 5 darrers anys a la revista gràfica

> INSCRIPCIONS Y ENVIAMENT de las PROPOSTES PER PARTICIPAR EN EL SYMPOSIUM VES A LINK INSCRIPCIONS Y OMPLE EL FORMULARI.

> DATES CLAU        
TASCA    ON/CONTINGUT   DATA LÍMIT
ENVIAMENT PROPOSTA COMUNICACIÓ ORAL o POSTER    symposium.grafica@uab.cat   quan abans millor
OMPLIR I ENVIAR FORMULARI D'INSCRIPCIÓ    LINK   quan abans millor
ENVIAMENT ORIGINALS COMUNICACIÓ ORAL  

 LINK

segons directrius per autors de la revista científica escollida

  1 de juny
         
ENVIAMENT PDF i IMPRÉS COMUNIACIÓ POSTER  

symposium.grafica@uab.cat a més, caldrà portar imprés el poster a mida per l'exposició

  A L'INICI DEL SYMPOSIUM
PAGAMENT INSCRIPCIÓ PREU REDUÏT    LINK   FINS 15 JULIOL
PAGAMENT INSCRIPCIÓ PREU NORMAL    LINK   A PARTIR 15 JULIOL FINS SYMPOSIUM
         
Campus d'excel·lència internacional U A B