Programa (1 de Desembre de 2012)

Auditori de l'Arxiu Nacional de Catalunya

9h30m Inauguració de la Jornada. Hi intervindran:

• Francesc Esteva (Investigador de l’IIIA-CSIC)
  • Sara Pérez (Gerent de l’associació empresarial de DINCAT)
  • Vicenç Torra (President de l’ACIA)
  • Susanna Pellicer (Tinent d’alcalde de l’ajuntament de Sant Cugat del Vallès)
  • Manel Sabès (Vicerector de relacions Institucionals de la UAB)

10h-11h Xerrada 1:

El desplegament de la Llei de Dependència a Catalunya: Elements de decisió en malalties mentals. Karina Gibert. Investigadora del EIO - Departament d'Estadística i Investigació Operativa (Universitat Politècnica de Catalunya UPC)

11h Pausa cafè

11h30m-12h30m Xerrada 2:

El laboratori Qvidlab de l'Institut Guttmann: una eina per a la generació de coneixement sobre els resultats del procés rehabilitador i la qualitat de vida. Angel Gil Origüén, Investigador de l'Institut Guttmann.

12h30m Taula Rodona. Hi intervindran:

• Moderadora: Soledad Garcia
  • Katherine Kope (Terapeuta ocupacional) Mètodes d'estimulació cognitiva.
  • Celeste Aparicio (Investigadora de l'Institut Guttmann) NeuroPersonalTrainer®, intel·ligència artificial aplicada a la generació de coneixement en rehabilitació cognitiva.
  • Karina Gibert (Investigadora del EIO, UPC) El paper del coneixement implicit i la contribucio de les tecniques d'extraccio de coneixement a la millora continua de tractaments rehabilitadors

14h Cloenda