Acte d'inauguració |
|
![]() |
Amb la presència de:
|
|
|
Language and education: improving the quality of dialogue in the classroom |
|
![]() |
Sessió plenària a càrrec de Neil Mercer, professor d’Educació de la Universitat de Cambridge. |
|
|
“Language for the language specialists” or ”Languages for all” in higher education? |
|
![]() |
Sessió plenària a càrrec de Carme Pérez-Vidal, delegada del rector per a la promoció lingüística de la Universitat Pompeu Fabra. |
|
|
Focus on multilingualism: integrating languages in the school context |
|
![]() |
Sessió plenària a càrrec de Jasone Cenoz, catedràtica del Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació de la Universitat del País Basc. |
|
|
Learning through a Non-L1: Threat or Opportunity? |
|
![]() |
Taula rodona interdisciplinària amb:
Moderada per Cristina Escobar, coordinadora del TRICLIL 2012. |
|
|
Accepting Complexity: Education as an Ecosystem and Its Implications in the Development of Students’ Communicative Competence |
|
![]() |
Sessió plenària a càrrec de Fernando Trujillo, professor del Departament de Metodologia en Ensenyament d'Idiomes de la Universitat de Granada. |
|
|
Conclusions |
|
![]() |
A càrrec de Marta Estella, vicedirectora del Servei de Llengües de la Universitat Autònoma de Barcelona. |